کوهنوردی جامعه پزشکی شهرستان دماوند در هفته سلامت
جامعه پزشكي شهرستان دماوند در روز جمعه ٢٣/١/٩٢ به منظور عينيت بخشيدن به شعار فعاليت بدني و نشاط اجتماعي يك برنامه كوه پيمايي تدارك ديدند.
همزمان با هفته سلامت ، به منظور عینیت بخشیدن به شعار روز جمعه 23/1/92 (فعالت بدنی و نشاط اجتماعی)، بسیج جامعه پزشکی شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان دماوند ، یک برنامه کوه پیمایی ورزشی و تفریحی را تدارک دید.
در این برنامه گروهی از پزشکان و کارمندان شبکه بهداشت و درمان دماوند ، شرکت داشتند.
نظر