• تاریخ انتشار : 1394/01/18 - 09:45
  • بازدید : 605
  • تعداد بازدید : 128
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت دماوند

کمیته هماهنگی هفته سلامت 94 برگزار شد

روز 17 فروردین ماه ،کمیته درون بخش هفته سلامت 94 ،باحضور دکتر حسن خیرخواه و 14 نفر از کارشناسان و کارشناس مسئولان ستادی ، در دفتر ریاست شبکه بهداشت برگزار شد.

روز 17 فروردین ماه ،کمیته درون بخش هفته سلامت 94 ،باحضور دکتر حسن خیرخواه و 14 نفر از کارشناسان و کارشناس مسئولان ستادی ، در دفتر ریاست شبکه بهداشت برگزار شد.
این برنامه ،با توجه به در پیش رو بودن هفته سلامت (7-1 اردیبهشت ماه) و نیاز به اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم برای برگزاری مناسبت انجام شد. در این کمیته ،شعار سال سازمان جهانی بهداشت و شعار ملی هفته سلامت عنوان گردید ورییس مرکز بهداشت و مسئول واحد آموزش در این خصوص مطالبی را مطرح نمودند.در ادامه حاضرین در جلسه ، پیشنهادات خود را در خصوص اجرای بهتر این برنامه ارائه نمودند و چندین مورد از پیشنهادات به تصویب رسید و برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شد.
  • گروه خبری : اخبار بهداشتی
  • کد خبر : 18634
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن