کمیته برنامه ایمنسازی برگزار گردید
روز یکشنبه 10/5/95 کمیته واکسیناسیون با هماهنگی کبری رحمانزاده کارشناس برنامه ایمنسازی شبکه بهداشت وبا حضور دکترسید سعید آسیایی مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند در دفتر مدیریت شبکه تشکیل گردید.
کمیته واکسیناسیون با حضور دکترسید سعید آسیایی مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند ، دکتر احمد علی دادخدایی معاون بهداشت شبکه بهداشت , دکتر حسن طهماسبی کارشناس مسئول بیماریها ، دکتر فاطمه هداوند کارشناس مسئول گسترش، ژیلا حجی زاده کارشناس مسئول بهداشت خانواده و بهارک دارابی کارشناس آموزشگاه بهورزی و با هماهنگی کبری رحمانزاده کارشناس برنامه ایمنسازی در مورخه 10/5/95 در دفتر مدیریت شبکه تشکیل گردید .

در ابتدا دکتر سید سعید آسیایی ضمن خیر مقدم به حضار به اهمیت برنامه واکسیناسیون پرداختند و بعد دکتر حسن طهماسبی کارشناس مسئول بیماریهای ستاد در خصوص اهداف تشکیل این کمیته مطالبی را بیاننمودند.



در ادامه کبری رحمانزاده به مشکلات و موانع موجود در این برنامه اشاره و راهکارهایی جهت برطرف شدن این مشکلات در سیستم ارائه دادند واین راهکارها مورد بحث و بررسی قرار گرفت ومقرر گردید با هماهنگی و همکاری واحد بهداشت خانواده مشکلات بر طرف گردد.
نظر