به گزارش روابط عمومی
کلاس آموزشی برای مددجویان کمیته امداد
به مناسبت فرا رسیدن هفته دیابت در تاریخ 17/8/94 با هماهنگی واحد آموزش و ارتقا سلامت شبکه بهداشت و به همت واحد بیماری های جیلارد , جلسه آموزشی جهت مددجویان کمیته امداد امام خمینی, در نمازخانه کمیته امدادشهرستان دماوند برگزار شد.
به مناسبت فرا رسیدن هفته دیابت در تاریخ 17/8/94 با هماهنگی واحد آموزش و ارتقا سلامت شبکه بهداشت و به همت واحد بیماری های جیلارد , جلسه آموزشی جهت مددجویان کمیته امداد امام خمینی, در نمازخانه کمیته امدادشهرستان دماوند برگزار شد.

طی این برنامه ساسان خضری کارشناس بیماری ها در زمینه بیماری دیابت و عوارض آن ،چگونگی درمان و پیشگیری از دیابت مطالبی را جهت مددجویان ارایه کرد.
در ادامه درخصوص سکته مغزی ، علایم آن و راههای پیشگیری از بروز آن آموزش داده شد .

شایان ذکر است که تعداد40عدد بروشور آموزشی , بین فراگیران توزیع شد.
نظر