• تاریخ انتشار : 1392/01/10 - 11:44
  • بازدید : 677
  • تعداد بازدید : 111
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کسب رتبه اول و دوم دانشگاه توسط مربیان بهورزی و بهورزان شبکه بهداشت دماوند

مربیان بهورزی شبکه بهداشت دماوند موفق به کسب رتبه اول در سطح دانشگاه شدند . همچنین زهره محمدی ، مربی بهورزی شبکه بهداشت دماوند رتبه اول مربیان بهورزی را در سطح دانشگاه کسب نمود

 در آزمون سالیانه مربیان بهورزی که در اسفندماه 91 برگزار شد ، مربیان بهورزی شبکه بهداشت دماوند موفق به کسب رتبه اول در سطح دانشگاه شدند . همچنین زهره محمدی ، مربی بهورزی شبکه بهداشت دماوند رتبه اول مربیان بهورزی را در سطح دانشگاه کسب نمود. در آزمون سالیانه بهورزان نیز ، شبکه بهداشت دماوند موفق گردید که رتبه دوم را در سطح دانشگاه کسب نماید و فاطمه طریقت از شبکه بهداشت دماوند رتبه دوم بهورزی را در سطح دانشگاه بدست آورد.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی
  • کد خبر : 1317
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن