کسب رتبه اول و دوم دانشگاه توسط مربیان بهورزی و بهورزان شبکه بهداشت دماوند
مربیان بهورزی شبکه بهداشت دماوند موفق به کسب رتبه اول در سطح دانشگاه شدند . همچنین زهره محمدی ، مربی بهورزی شبکه بهداشت دماوند رتبه اول مربیان بهورزی را در سطح دانشگاه کسب نمود
در آزمون سالیانه مربیان بهورزی که در اسفندماه 91 برگزار شد ، مربیان بهورزی شبکه بهداشت دماوند موفق به کسب رتبه اول در سطح دانشگاه شدند . همچنین زهره محمدی ، مربی بهورزی شبکه بهداشت دماوند رتبه اول مربیان بهورزی را در سطح دانشگاه کسب نمود. در آزمون سالیانه بهورزان نیز ، شبکه بهداشت دماوند موفق گردید که رتبه دوم را در سطح دانشگاه کسب نماید و فاطمه طریقت از شبکه بهداشت دماوند رتبه دوم بهورزی را در سطح دانشگاه بدست آورد.
نظر