• تاریخ انتشار : 1393/08/06 - 10:58
  • بازدید : 614
  • تعداد بازدید : 104
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پایش مدیران شبکه ها ومراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از شبکه بهداشت ودرمان دماوند

پایش مدیران شبکه ها ومراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از شبکه بهداشت ودرمان دماوند

مدیران ،روسا ومعاونان شبکه ها و مراکز بهداشتی درمانی تابعه دانشگاه ،مدیران گروه ها و کارشناسان مسئول معاونت بهداشتی دانشگاه با حضور دکتر محمدی نیا قائم مقام معاون امور بهداشتی دانشگاه ،مهندس موسوی معاون اجرایی معاونت بهداشت با هدف بازدید و بررسی عملکرد شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دماوند در این شبکه حاضر شدند. همچنین آقای محمودی فرماندار شهرستان دماوند و دهقان نماینده خیرین شهرستان نیز در این جلسه حضور داشتند . در ابتدا جناب آقای دکتر بلادیان مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند توضیحاتی در خصوص موقعیت شهرستان ، وضعیت نیروها ،اقدامات و فعالیتهای انجام شده در ستاد شبکه، مراکز، خانه ها و کمک ها ی خیرین در عرصه سلامت و بهداشت را بیان داشتند .سپس فرماندار شهرستان دماوند ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین از زحمات و تلاشهای شبکه بهداشت و خیرین در بخش سلامت تشکرو قدردانی نمودند .

 

عملکرد شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دماوند مورد بازدید قرار گرفت

مدیران ،روسا ومعاونان شبکه ها و مراکز بهداشتی درمانی تابعه دانشگاه ،مدیران گروه ها و کارشناسان مسئول معاونت بهداشتی دانشگاه با حضور دکتر محمدی نیا قائم مقام معاون امور بهداشتی دانشگاه ،مهندس موسوی معاون اجرایی معاونت بهداشت با هدف بازدید و بررسی عملکردشبکه بهداشت ودرمان شهرستان دماونددر این شبکه حاضر شدند. همچنین آقای محمودی فرماندار شهرستان دماوند و دهقان نماینده خیرین شهرستان نیز در این جلسه حضور داشتند .

 

در ابتدا جناب آقای دکتر بلادیان مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند توضیحاتی در خصوص موقعیت شهرستان ، وضعیت نیروها ،اقدامات و فعالیتهای انجام شده در ستاد شبکه، مراکز، خانه ها و کمک ها ی خیرین در عرصه سلامت و بهداشت را بیان داشتند .سپس فرماندار شهرستان دماوند ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین از زحمات و تلاشهای شبکه بهداشت و خیرین در بخش سلامت تشکرو قدردانی نمودند .

 

در ادامه قائم مقام معاون امور بهداشتی دانشگاه اظهار داشت :همکاری فرمانداری و خیرین در عرصه بهداشت شایسته تقدیر است .امیدوارم این هماهنگی هاو همکاری ها ادامه داشته باشد و نقاط ضعف با هم فکری برطرف گردد و نقاط قوت نیز تقویت گردد .

 

سپس با توجه به برنامه ریزی از پیش تعیین شده مدیران ،روسا ،معاونین بهداشتی و تعدادی از کارشناسان معاونت بهداشت به چند گروه تقسیم شدند و هر گروه مسئولیت بازدید و پایش از دومرکز بهداشتی درمانی و یا خانه بهداشت را برعهده داشت(کلیه خانه ها و مراکز بهداشت دماوند بازدید شدند ). همچنین عملکرد واحد ها و گروه های ستاد شبکه بهداشت توسط مدیران گروه ها و کارشناسان مسئول مربوطه در معاونت بهداشت مورد بازدید قرار گرفت.

 

پس از بازدید با حضور در ستاد وشرکت در جلسه کارشناسی ،گزارش بازدید ها ارائه شد.  نقاط قوت وبرخی نقاط ضعف ،مشکلات و کمبود ها مطرح شد . دکتر محمدی نیا و مهندس موسوی ضمن تشکر از زحمات کلیه حضار و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند ،نقطه نظرات لازم را پیشنهاد نموده و مقرر شد پیگیری های لازم صورت گیرد .

 در کل گزارش های بازدید کننده ها نشان از رضایت مندی از نحوه عملکرد شبکه بهداشت دماوندرا داشت .

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 14476
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن