جلسه بسیج جامعه پزشکی
اين جلسه در تاريخ ١١/٣/٩٢ با حضور رئيس شبكه بهداشت و درمان دماوند
در تاریخ 11/3/92 جلسه ای با حضور دکترسید مهدی معززی مدیر شبکه بهداشت، سرهنگ طایفه خانی فرمانده سپاه پاسداران و جمعی از اعضا بسیج جامعه پزشکی ، در دفتر ریاست شبکه بهداشت دماوند تشکیل گردید.
در این جلسه ، دکتر خیرخواه به عنوان فرمانده مرکز بسیج جامعه پزشکی شهرستان تعیین شدند و مقرر شد 4 دفتر به عنوان زیر مجموعه این مرکز در واحدهای تابعه ( بیمارستانها ، بهزیستی ، هلال احمر)مشغول فعالیت باشند.
نظر