• تاریخ انتشار : 1394/04/13 - 13:52
  • بازدید : 1019
  • تعداد بازدید : 119
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش روابط عمومی

جلسه آموزشی و بازآموزی آنفلوانزای پرندگان و تب کریمه کنگو در بیمارستان برگزار شد

با توجه به نقش کلیدی و پراهمیت بیمارستانها در درمان بیماران ، در راستای حسا س سازی پرسنل، روز دوشنبه 8 تیرماه ، جلسه آموزشی آنفلوانزای پرندگان و تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، برای 35 نفر از پرسنل بیمارستان سوم شعبان دماوند، در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد. در این جلسه که به همت واحد بیماریهای ستاد شبکه بهداشت ترتیب داده شده بود،جمعی از پزشکان ، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان حضور داشتند.

با توجه به نقش کلیدی و پراهمیت بیمارستانها در درمان بیماران ، در راستای حسا س سازی پرسنل، روز دوشنبه 8 تیرماه ، جلسه آموزشی آنفلوانزای پرندگان و تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، برای 35 نفر از پرسنل بیمارستان سوم شعبان دماوند، در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد. در این جلسه که به همت واحد بیماریهای ستاد شبکه بهداشت ترتیب داده شده بود،جمعی از پزشکان ، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان حضور داشتند. ابتدا دکتر فاطمه نوایی لواسانی در خصوص راههای انتقال ،نحوه پیشگیری و درمان بیماری آنفلوانزا پرندگان در انسان آموزش دادند و درمورد اقداماتی که پزشکان و پرستاران بایستی در این خصوص انجام دهند توضیح دادند. در ادامه دکتر حسن طهماسبی در خصوص بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو مطالبی را عنوان کردند و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ گفتند.
  • گروه خبری : اخبار بهداشتی,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 21278
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن