• تاریخ انتشار : 1393/06/22 - 10:52
  • بازدید : 458
  • تعداد بازدید : 130
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دماوند

تشکیل دومین کمیته فصلی IDD در سال 93 در شبکه بهداشت دماوند

به همت کارشناس تغذیه واحد بهداشت خانواده ،روز دوشنبه 17/6/93 جلسه ای در دفتر ریاست شبکه بهداشت دماوند تشکیل شد.

 

تشکیل دومین کمیته فصلی IDDدر سال 93 در شبکه بهداشت دماوند

به همت کارشناس تغذیه واحد بهداشت خانواده ،روز دوشنبه 17/6/93 جلسه ای در دفتر ریاست شبکه بهداشت دماوند تشکیل شد.در این جلسه که با حضور دکتر خیرخواه رییس مرکز بهداشت برگزار شد ، کارشناس مسئول بهداشت خانواده ، کارشناس تغذیه و 5 نفر از کارشناس مسئولان ستادی حضور داشتند. در ابتدای جلسه دکتر خیرخواه درباره اهمیت مصرف نمک یددار صحبت نمودند، در ادامه کارشناس تغذیه ، کارشناس بیماریهای غیرواگیرو کارشناس مسئول بهداشت محیط ، آمارهایی در خصوص یدسنجی ادرار ، یدسنجی نمک مصرفی خانوارها، هیپوتیروییدی و یدسنجی نمک اماکن را ارائه نمودند و مقرر شد ، در زمینه افزایش آگاهی عموم مردم در این زمینه ، برنامه های گسترده تری در نظر گرفته شود.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • کد خبر : 13281
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن