برگزاری کمیته واکنش سریع جهت پیشگیری از اپیدمی گاسترو آنتریت
در راستای پیشگیری از وقوع اپیدمی گاستروآنتریت در شهرپردیس ، کمیته های واکنش سریع در تاریخ های 28 و 30دی و اول و دوم و پنجم بهمن ماه در دفتر ریاست ستاد شبکه بهداشت دماوند تشکیل شد
در راستای پیشگیری از وقوع اپیدمی گاستروآنتریت در شهرپردیس ، کمیته های واکنش سریع در تاریخ های 28 و 30دی و اول و دوم و پنجم بهمن ماه در دفتر ریاست ستاد شبکه بهداشت دماوند تشکیل شد.
در این جلسات که باحضور آقای دکتر بلادیان ،مدیر شبکه بهداشت، آقای دکتر خیرخواه ، ریاست مرکز بهداشت، آقای دکتربنداد کرمانی ،کارشناس مسئول واحد گسترش، خانم دکتر شفیعی کارشناس مسئول واحد بیماریها،خانم بارانی کارشناس بیماریهای واگیر ، آقای جلیلوند ،کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و خانم رحیمی ، کارشناس بهداشت محیط برگزارشد، در خصوص اعلام آماده باش کلیه پرسنل بهداشتی ،در مراکز بهداشتی و درمانی خصوصا منطقه رودهن، انجام آزمایشات میکروبی وکلرسنجی منطقه رودهن و آموزش پیشگیری از بیماریهای اسهالی به مراجعین و عموم مردم صحبت شد.
همچنین پیامک های بهداشتی در خصوص پیشگیری از بیماریهای اسهالی و شستن دستها و استفاده از آب و غذای سالم و بهداشتی به عموم مردم ارسال شد و بسته های آموزشی در این خصوص تولید و بین اصناف ، ائمه جمعه وجماعات ، کارگران کارخانجات و دانش آموزان توزیع گردید.
نظر