• تاریخ انتشار : 1392/11/03 - 10:19
  • بازدید : 350
  • تعداد بازدید : 95
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری سومین جلسه کارگروه تخصص سلامت و امنیت غذایی شهرستان دماوند

سومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان دماوند باحضور آقای محمودی فرد، فرماندارشهرستان ، آقای دکتر سیدمهدی معززی مدیر شبکه بهداشت، آقای حسن جلیلوند ، کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و روسای ادارات شهرستان در روزشنبه 14/10/92 در سالن جلسات فرمانداری شهرستان تشکیل شد.

سومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان دماوند باحضور آقای محمودی فرد، فرماندارشهرستان ، آقای دکتر سیدمهدی معززی مدیر شبکه بهداشت، آقای حسن جلیلوند ، کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و روسای ادارات شهرستان  در روزشنبه 14/10/92 در سالن جلسات فرمانداری شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا آقای دکتر معززی در مورد وضعیت بهداشتی کشتارگاه و آب شرب منطقه مطالبی را عنوان نمودسپس آقای جلیلوند، گزارش مبسوطی از وضعیت بهداشتی دوشنبه بازار و آب شرب روستاهای تحت پوشش و مناطق شهری عنوان نمود و مقرر شد آبفای شهرستان با همکاری بخشداری های منطقه ، نسبت به تحویل و تحت پوشش قراردادن روستاهایی که تولیت آبرسانی شورایی دارند و یا فاقد متولی هستند، اقدام نمایندودر همچنین مقرر شد با حضور ریاست تعزیرات حکومتی ، شهردار و کارشناس بهداشت محیط شبکه، از دوشبه بازار بازدید و مطابق مقررات اقدام شود.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی
  • کد خبر : 7710
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن