برگزاری جلسه آموزشی فشارخون
همزمان با هفته سلامت شبکه بهداشت و درمان دماوند برای رابطین ادارات شهرستان دماوند جلسه آموزشی فشارخون برگزار کرد.
این جلسه آموزشی در روز چهارشنبه 21/1/92 به همت واحد آموزش بهداشت و همکاری واحد بیماری ها، بهداشت روان و بهداشت خانواده، برای 35 نفر از رابطین آموزشی- بهداشتی ادارات و اتحادیه های شهرستان ، برگزار شد .
در این جلسه در مورد بیماری فشارخون، علائم و عوارض آن، اصول پیشگیری از بروز فشار خون و همچنین ارتباط تغذیه، چاقی و استرس با میزان بروز آن آموزش هایی داده شد.
در پایان نیز سی دی های آموزشی میان شرکت کنندگان توزیع گردید.
نظر