• تاریخ انتشار : 1394/06/04 - 13:08
  • بازدید : 916
  • تعداد بازدید : 137
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش روابط عمومی

برگزاری جلسه آموزشی رابطین ادارات

واحد آموزش و ارتقا سلامت ، روز یکشنبه اول شهریور ماه ، برای رابطین ادارات ، یک جلسه آموزشی برگزار نمود.

 

واحد آموزش و ارتقا سلامت ، روز یکشنبه اول شهریور ماه ، برای رابطین ادارات ، یک جلسه آموزشی برگزار نمود.

در این جلسه که در سالن آموزش ستاد شبکه برگزار شد، 15 نفر از نمایندگان ادارات مختلف شهرستان حضور داشتند.

ابتدا خانم بارانی در مورد بیماریهای مشمول قرنطینه(آنفلوانزا-کروناویروس-ابولا)، راههای پیشگیری و انتقال و درمان آن آموزش دادند.

سپس خانم جعفریان در مورد ارتقای سلامت در محیط کارتوضیحاتی دادند و در مورد نیازهای آموزشی رابطین نظرسنجی انجام شد.

در ادامه خانم رحمانزاده در خصوص بیماری فلج اطفال و افزوده شدن واکسن پولیو تزریقی به برنامه روتین واکسیناسیون کودکان و اهمیت آن مطالب ارائه نمودند.در انتها خانم محمدزاده، در مورد سایت جوانان و ویژگی های آن صحبت نمودند و فایل الکترونیک مطالب آموزشی و تعدادی رسانه چاپی در خصوص جوانان در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

بنا به پیشنهاد نماینده شهرداری ، مقرر شد که جلسه بعدی در سالن اجتماعات شهرداری دماوند برگزار شود.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 22862
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن