• تاریخ انتشار : 1392/01/26 - 10:17
  • بازدید : 1009
  • تعداد بازدید : 112
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جشن سلامت در مدارس شهرستان دماوند

به مناسبت هفته بهداشت، روز سه شنبه 20/1/92جشن سلامت به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهید علیجانی دماوند برگزار شد.

به مناسبت هفته سلامت ، طی هماهنگی شبکه بهداشت دماوند و آموزش و پرورش شهرستان ،  روز سه شنبه 20/1/92جشن سلامت به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهید علیجانی دماوند برگزار شد.

در این جشن آقای دکتر خیرخواه ریاست مرکز بهداشت، آقای دکتر کرمانی مسئول گسترش و کارشناسان مدارس ، کارشناس مسئول آموزش ، کارشناس بیماریها و کارشناس تغذیه شبکه بهداشت دماوند و آقای حسینی ، ریاست آموزش و پرورش ،  همچنین نمایندگانی از فرمانداری و اداره ورزش و جوانان حضور داشتند. در این مراسم ابتدا آقای حسینی به مهمانان خوش آمد گفتند و در مورد هفته سلامت صحبت نمودند ، در ادامه آقای دکتر خیرخواه در مورد فشارخون صحبت نمودند. سپس برنامه های شاد و متنوعی اجرا شد. در انتهای برنامه به پاس همکاریهای شبکه بهداشت دماوند با آموزش و پرورش شهرستان ، به آقای دکتر خیرخواه و کارشناسان مدارس شبکه بهداشت ، لوح تقدیر اهداشد و سپس با غذاهای بومی و محلی ، از میهمانان و دانش آموزان پذیرایی شد.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی
  • کد خبر : 1468
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن