• تاریخ انتشار : 1392/02/16 - 12:11
  • بازدید : 878
  • تعداد بازدید : 99
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

استقرار تیم بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان بازرسی کل کشور در شبکه بهداشت دماوند

تیم بازرسی وزارت کشور پس از استقرار در تاریخ ٣١/١/١٣٩٢ جلسه ای با حضور مدیر و مسئولین شبکه بهداشت برگزار کردند.

 

روز شنبه 31/1/92  هیئت اعزامی از بازرسی کل کشور، جلسه ای را باحضور مدیر و مسئولین شبکه بهداشت برگزار کردند و در این جلسه اعلام نمودندکه انتخاب شبکه بهداشت و درمان دماوند در راستای برنامه های از پیش تعیین شده ای است که در قالب برنامه های مستمرسازمان صورت می گیرد. ایشان بیان نمودند که اهداف این برنامه که ممکن است بیش از یکماه به طول بینجامد، در چند محور ارائه می گردد:

الف) بررسی نقاط قوت و ضعف قوانین جاری در حوزه بهداشت و درمان   

ب) کشف نقاط قوت و تشویق دست اندرکاران  

ج)استخراج نقاط ضعف دستگاه بازرسی شونده و پیگیری جهت رفع این عوامل  

د) ایفای نقش بازدارندگی جهت جلوگیری از انحراف در دستگاهها و افزایش امنیت اداری

دکتر معززی نیز ضمن استقبال از این برنامه، حضور هیئت بازرسی را برای شبکه دماوند یک فرصت دانستند و آمادگی خود را برای تحقق اهداف بازرسان اعلام نمودند.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی
  • کد خبر : 1898
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن