• تاریخ انتشار : 1395/05/12 - 08:46
  • بازدید : 1584
  • تعداد بازدید : 145
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کمیته برنامه ایمنسازی برگزار گردید

روز یکشنبه 10/5/95 کمیته واکسیناسیون با هماهنگی کبری رحمانزاده کارشناس برنامه ایمنسازی شبکه بهداشت وبا حضور دکترسید سعید آسیایی مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند در دفتر مدیریت شبکه تشکیل گردید.

کمیته واکسیناسیون با حضور دکترسید سعید  آسیایی مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند ، دکتر احمد علی دادخدایی معاون بهداشت شبکه بهداشت , دکتر حسن طهماسبی کارشناس مسئول بیماریها ، دکتر فاطمه هداوند کارشناس مسئول گسترش، ژیلا  حجی زاده کارشناس مسئول بهداشت خانواده و بهارک دارابی کارشناس آموزشگاه بهورزی و با هماهنگی کبری  رحمانزاده کارشناس برنامه ایمنسازی در مورخه 10/5/95 در دفتر مدیریت شبکه  تشکیل گردید .

در ابتدا دکتر سید سعید آسیایی ضمن خیر مقدم  به حضار به اهمیت برنامه واکسیناسیون پرداختند و بعد دکتر حسن طهماسبی کارشناس مسئول بیماریهای ستاد در خصوص اهداف تشکیل این کمیته مطالبی را بیاننمودند.

در ادامه کبری  رحمانزاده به مشکلات و موانع موجود در این برنامه اشاره و راهکارهایی جهت برطرف شدن این مشکلات در سیستم ارائه دادند واین راهکارها مورد بحث و بررسی قرار گرفت ومقرر گردید با هماهنگی و همکاری واحد بهداشت خانواده مشکلات بر طرف گردد.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 34454
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن