به گزارش روابط عمومی
جلسه آموزشی و بازآموزی آنفلوانزای پرندگان و تب کریمه کنگو در بیمارستان برگزار شد
با توجه به نقش کلیدی و پراهمیت بیمارستانها در درمان بیماران ، در راستای حسا س سازی پرسنل، روز دوشنبه 8 تیرماه ، جلسه آموزشی آنفلوانزای پرندگان و تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، برای 35 نفر از پرسنل بیمارستان سوم شعبان دماوند، در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد. در این جلسه که به همت واحد بیماریهای ستاد شبکه بهداشت ترتیب داده شده بود،جمعی از پزشکان ، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان حضور داشتند.
نظر