برگزاری سومین جلسه کارگروه تخصص سلامت و امنیت غذایی شهرستان دماوند
سومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان دماوند باحضور آقای محمودی فرد، فرماندارشهرستان ، آقای دکتر سیدمهدی معززی مدیر شبکه بهداشت، آقای حسن جلیلوند ، کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و روسای ادارات شهرستان در روزشنبه 14/10/92 در سالن جلسات فرمانداری شهرستان تشکیل شد.
سومین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان دماوند باحضور آقای محمودی فرد، فرماندارشهرستان ، آقای دکتر سیدمهدی معززی مدیر شبکه بهداشت، آقای حسن جلیلوند ، کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و روسای ادارات شهرستان در روزشنبه 14/10/92 در سالن جلسات فرمانداری شهرستان تشکیل شد.
در این جلسه ابتدا آقای دکتر معززی در مورد وضعیت بهداشتی کشتارگاه و آب شرب منطقه مطالبی را عنوان نمودسپس آقای جلیلوند، گزارش مبسوطی از وضعیت بهداشتی دوشنبه بازار و آب شرب روستاهای تحت پوشش و مناطق شهری عنوان نمود و مقرر شد آبفای شهرستان با همکاری بخشداری های منطقه ، نسبت به تحویل و تحت پوشش قراردادن روستاهایی که تولیت آبرسانی شورایی دارند و یا فاقد متولی هستند، اقدام نمایندودر همچنین مقرر شد با حضور ریاست تعزیرات حکومتی ، شهردار و کارشناس بهداشت محیط شبکه، از دوشبه بازار بازدید و مطابق مقررات اقدام شود.
نظر