• تاریخ انتشار : 1392/01/26 - 10:38
  • بازدید : 636
  • تعداد بازدید : 107
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه آموزشی فشارخون

همزمان با هفته سلامت شبکه بهداشت و درمان دماوند برای رابطین ادارات شهرستان دماوند جلسه آموزشی فشارخون برگزار کرد.

 

این جلسه آموزشی در روز چهارشنبه 21/1/92 به همت واحد آموزش بهداشت و همکاری واحد بیماری ها، بهداشت روان و بهداشت خانواده، برای 35 نفر از رابطین آموزشی- بهداشتی ادارات و اتحادیه های شهرستان ، برگزار شد .

در این جلسه در مورد بیماری فشارخون، علائم و عوارض آن، اصول پیشگیری از بروز فشار خون و  همچنین ارتباط تغذیه، چاقی  و استرس با  میزان بروز آن آموزش هایی داده شد.

در پایان نیز سی دی های آموزشی میان شرکت کنندگان توزیع گردید.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی
  • کد خبر : 1471
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن