• تاریخ انتشار : 1400/09/07 - 12:05
  • بازدید : 94
  • تعداد بازدید : 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

برگزاری جلسه جمع بندی پایش های گروههای تخصصی حوزه معاونت بهداشتی

در راستای بررسی و ارائه عملکرد گروههای تخصصی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند،جلسه ای با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، مدیر و معاونین شبکه بهداشت و درمان دماوند، مدیر و رؤسای گروههای تخصصی معاونت بهداشتی دانشگاه و مسئولین واحدهای ستاد شبکه دماوند برگزار شد.

در راستای بررسی و ارائه عملکرد گروههای تخصصی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، روز شنبه 6/9/1400، جلسه ای با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، مدیر و معاونین شبکه بهداشت و درمان دماوند، مدیر و رؤسای گروههای تخصصی معاونت بهداشتی دانشگاه و مسئولین واحدهای ستاد شبکه دماوند برگزار شد.

در این جلسه دکتر خیرخواه، مدیر شبکه، ضمن خیرمقدم به میهمانان و تبریک انتصاب جناب آقای دکتر سهرابی، به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه، کلیاتی در خصوص ساختار و وضعیت  موجود شبکه بهداشت و درمان دماوند بیان نموده و در ادامه آقای مهندس یونسی، معاون بهداشتی شبکه، عملکرد واحدهای فنی مختلف را به خصوص در حوزه ی مدیریت و کنترل بیماری کووید-19، ارائه نمودند.

سپس هر یک از گروههای تخصصی معاونت بهداشتی، درخصوص نتایج پایش های اخیر از ستاد شبکه و واحدهای تابعه اعم از مراکز، پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت مطالبی را عنوان کرده و مسئولین واحدهای ستادی نیز توضیحاتی در خصوص مداخلات انجام شده به منظور ارتقاء شاخص های بهداشتی مطرح نمودند.

در پایان جلسه دکتر سهرابی، ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان حوزه سلامت، بر استخراج نیازها و اولویت های بهداشتی جامعه بصورت دقیق و اصولی، همچنین ارائه آمار واقعی در تمامی حوزه ها تاکید نمودند.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 110611
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن