• تاریخ انتشار : 1393/06/19 - 08:26
  • بازدید : 333
  • تعداد بازدید : 123
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دماوند

تشکیل کمیته درون بخش پیشگیری و مقابله با التوردر شبکه بهداشت دماوند

واحد بیماریها ، جلسه ای تحت عنوان (کمیته آماده باش جهت پیشگیری و مبارزه با بیماری التور)، روز یکشنبه 16/6/93 در دفتر ریاست شبکه بهداشت دماوند برگزار نمود.

 

واحد بیماریها ، جلسه ای تحت عنوان (کمیته آماده باش جهت پیشگیری و مبارزه با بیماری التور)، روز یکشنبه 16/6/93 در دفتر ریاست شبکه بهداشت دماوند برگزار نمود.

این جلسه با حضور دکتر خیرخواه رییس مرکز بهداشت ، دکتر شفیعی کارشناس مسئول مبارزه با بیماریها ،  کارشناس بیماریهای واگیر و کارشناس مسئولان ستادی برگزار شد. در این کمیته مقرر شد بازدیدهای واحدبهداشت محیط از اماکن توزیع و همچنین نمونه برداری و آزمایش آب منطقه و کلر سنجی آب ، با حساسیت بیشتری در راس امور قرار گیرد،همچنین با هماهنگی کلیه واحدهای بهداشتی ،اطلاع رسانی و آموزش به عموم مردم انجام گیرد.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی
  • کد خبر : 13225
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن