• تاریخ انتشار : 1393/02/28 - 11:29
  • بازدید : 419
  • تعداد بازدید : 117
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دماوند

برگزاری کمیته شهرستانی کنترل جمعیت سگهای ولگرد در شبکه بهداشت دماوند

به همت واحد بیماریها ، روز دوشنبه 22/2/93 ، کمیته شهرستانی کنترل جمعیت سگهای ولگرد در دفتر ریاست شبکه بهداشت برگزار شد.

 

به همت واحد بیماریها ، روز دوشنبه 22/2/93 ، کمیته شهرستانی کنترل جمعیت سگهای ولگرد در دفتر ریاست شبکه بهداشت برگزار شد.

در این کمیته که باحضور دکتر خیرخواه ریاست مرکز بهداشت، دکتر شفیعی مسئول واحد بیماریها ، دکتر طهماسبی کارشناس بیماریهای واگیر برگزارشد ، نمایندگان فرمانداری ، محیط زیست ،شبکه دامپزشکی ، نیروی انتظامی و شهرداریهای مناطق تحت پوشش حضور داشتند.

در این کمیته در خصوص دستورالعمل کنترل جمعیت سگ های ولگرد منطقه ، صحبت شد و مقرر شد ، بحث زنده گیری و عقیم سازی و واکسیناسیون و رها سازی سگها ، به جای اتلاف آنها توسط گلوله ، به صورت جدی پیگیری  و در جلسه بعدی کارگروه بهداشت فرمانداری مطرح گردد، تا در صورت تامین اعتبار و تجهیزات ، به صورت پایلوت در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آید.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی
  • کد خبر : 10419
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن