• تاریخ انتشار : 1393/02/28 - 09:15
  • بازدید : 719
  • تعداد بازدید : 106
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دماوند

برگزاری نمایشگاه و مسابقه نقاشی، روزنامه دیواری و مقاله نویسی به مناسبت هفته واکسیناسیون

به همت کارشناس برنامه واکسیناسیون و همکاری واحدمدارس ، روز چهارشنبه 17/2/93 نمایشگاهی از آثار فرهنگی و هنری دانش آموزان ، در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید کرمانی در شهرستان دماوند برگزار شد.

 

به همت کارشناس برنامه واکسیناسیون و همکاری واحدمدارس ، روز چهارشنبه 17/2/93 نمایشگاهی از آثار فرهنگی و هنری دانش آموزان ، در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید کرمانی در شهرستان دماوند برگزار شد.

در این نمایشگاه که به مناسبت هفته واکسیناسیون برگزار شد ، 350 نفر دانش آموز آثار نقاشی ،روزنامه دیواری و مقاله های خود را به نمایش گذاشتند.

آقای دکترخیرخواه رییس مرکز بهداشت ، دکتر شفیعی کارشناس مسئول واحدبیماریها ،کارشناس مسئول برنامه واکسیناسیون و کارشناس واحد مدارس شبکه بهداشت دماوند در این نمایشگاه حضور یافتند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارتقا سطح آگاهی دانش آموزان و اولیا در زمینه برنامه ایمنسازی و پیشگیری از بیماری های واگیردار بود. آقای دکتر خیرخواه و دکتر شفیعی پس از بازدید از نمایشگاه در خصوص برنامه واکسیناسیون و اهمیت این برنامه مطالبی را ارائه نمودند و از طرف شبکه بهداشت دماوند به 60 نفر از برگزیدگان این مسابقات ، جوایزی اهدا گردید.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی
  • کد خبر : 10415
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن