به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دماوند
برگزاری نمایشگاه و مسابقه نقاشی، روزنامه دیواری و مقاله نویسی به مناسبت هفته واکسیناسیون
به همت کارشناس برنامه واکسیناسیون و همکاری واحدمدارس ، روز چهارشنبه 17/2/93 نمایشگاهی از آثار فرهنگی و هنری دانش آموزان ، در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید کرمانی در شهرستان دماوند برگزار شد.
به همت کارشناس برنامه واکسیناسیون و همکاری واحدمدارس ، روز چهارشنبه 17/2/93 نمایشگاهی از آثار فرهنگی و هنری دانش آموزان ، در مدرسه ابتدایی پسرانه شهید کرمانی در شهرستان دماوند برگزار شد.
در این نمایشگاه که به مناسبت هفته واکسیناسیون برگزار شد ، 350 نفر دانش آموز آثار نقاشی ،روزنامه دیواری و مقاله های خود را به نمایش گذاشتند.
آقای دکترخیرخواه رییس مرکز بهداشت ، دکتر شفیعی کارشناس مسئول واحدبیماریها ،کارشناس مسئول برنامه واکسیناسیون و کارشناس واحد مدارس شبکه بهداشت دماوند در این نمایشگاه حضور یافتند.
هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارتقا سطح آگاهی دانش آموزان و اولیا در زمینه برنامه ایمنسازی و پیشگیری از بیماری های واگیردار بود. آقای دکتر خیرخواه و دکتر شفیعی پس از بازدید از نمایشگاه در خصوص برنامه واکسیناسیون و اهمیت این برنامه مطالبی را ارائه نمودند و از طرف شبکه بهداشت دماوند به 60 نفر از برگزیدگان این مسابقات ، جوایزی اهدا گردید.
نظر