برگزاری آزمون بهورزی در شبکه بهداشت دماوند
آزمون سالانه علمی بهورزی ، روز چهارشنبه 25/10/92 ، همزمان با سایر شبکه های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، در سالن اجتماعات ستاد شبکه بهداشت برگزار شد.
آزمون سالانه علمی بهورزی ، روز چهارشنبه 25/10/92 ، همزمان با سایر شبکه های بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، در سالن اجتماعات ستاد شبکه بهداشت برگزار شد.
در این دوره که دو نفرناظر از کارشناسان ستادی معاونت بهداشتی و مسئولین شبکه بهداشت حضور داشتند، 48 بهورز شاغل در شبکه بهداشت دماوند با هم به رقابت پرداختند.
لازم به ذکر است که نتایج تا نیمه بهمن ماه اعلام خواهد شد.
نظر