• تاریخ انتشار : 1394/06/08 - 08:09
  • بازدید : 546
  • تعداد بازدید : 85
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش روابط عمومی

برگزاری کمیته تکریم و مشتری مداری

همزمان با دهه کرامت و باتوجه به نقش تکریم در رضایتمندی مراجعین ، دو نوبت کمیته تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

همزمان با دهه کرامت و باتوجه به نقش تکریم در رضایتمندی مراجعین ، دو نوبت کمیته تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

این جلسه با حضور 20 نفر از مسئولین مراکز ، متصدیان امور عمومی و اعضای کمیته تکریم ، روز 31 مرداد، در دفتر ریاست ستاد برگزار شد.

در این جلسه در خصوص نقش مشتری مداری و تکریم در رضایتمندی مراجعین و بهبود شاخص های بهداشتی ،انواع مراجعین و نحوه برخورد مناسب با انواع تیپ های شخصیتی ، چالش های موجوددر ایجاد نارضایتی و تقدیر از پرسنلی که موجب رضایتمندی در ارائه خدمات به مشتریان می باشند، صحبت شد.

لازم به ذکر است که جلسه دوم ، باحضور معاون درمان و سرپرستاران و مسئولین واحدهای فنی و اداری بیمارستان ، روز 4 شهریور در بیمارستان سوم شعبان برگزار گردید.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 22949
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن