• تاریخ انتشار : 1396/08/07 - 14:05
  • بازدید : 772
  • تعداد بازدید : 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دماوند

در تاریخ ٩٦/8/٦با حضور آقای دکتر شهرامی معاون محترم توسعه دانشگاه و معاونین امور بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جناب آقایان دکتر عرشی و دکتر میرهاشمی به همراه مدیران امور اداری و مالی دانشگاه از شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان‌های شهرستان دماوند بازدیدی به عمل آمد.

در تاریخ 6/8/96 با حضور آقای دکتر شهرامی معاون محترم توسعه دانشگاه و معاونین  امور بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جناب آقایان دکتر عرشی و  دکتر میرهاشمی به همراه مدیران امور اداری و مالی دانشگاه  از شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان‌های شهرستان دماوند بازدیدی به عمل آمد.

در ابتدای این بازدید، دکتر آسیایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند به ارائه گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان شهرستان و اقدامات انجام شده در این زمینه بخصوص دو بیمارستان شهرستان پرداخت.

مسئولین فوق در بازدید از بیمارستانهای شهرستان ابتدا با حضور در بیمارستان در حال بازسازی حضرت فاطمه (س) از قسمت‌های مختلف این بیمارستان بازدید به عمل آورده و به بررسی وضعیت  این بیمارستان پرداختند.

سپس بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند، مقصد بعدی معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بود. که ضمن بازدید از تمامی قسمتها و بخشهای آن در مورد این بیمارستان هم تصمیماتی گرفته شد.

در پایان با حضور مجدد درستاد شبکه بهداشت و درمان دماوند طی جلسه ای نتایج کلی این بازدید ،بویژه موضوع بیمارستان حضرت فاطمه (س)مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که بر اساس آن اقدامات لازم صورت گیرد.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 53492
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن