مراسم تکریم و معارفه مدیریت شبکه بهداشت و درمان دماوند
روز دوشنبه 16/10/92 ، مراسم معارفه آقای دکتراحسان بلادیان به عنوان مدیریت جدیدشبکه بهداشت و درمان دماوند وتکریم آقای دکترسیدمهدی معززی، در سالن آموزش ستاد شبکه برگزار شد.
روز دوشنبه 16/10/92 ، مراسم معارفه آقای دکتراحسان بلادیان به عنوان مدیریت جدیدشبکه بهداشت و درمان دماوند وتکریم آقای دکترسیدمهدی معززی، در سالن آموزش ستاد شبکه برگزار شد.
در این مراسم که آقای دکتر قدیانی معاونت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، آقای دکترفرسار معاونت اموربهداشتی ،آقای دکتر مومنی حراست دانشگاه علوم پزشکی، ، نماینده امام جمعه شهرستان ، ریاست شورای شهرو شهردارشهرستان ، ریاست بیمارستان سوم شعبان و نمایندگان و مسئولین نظام پزشکی و ادارات شهرستان و مسئولین مراکز و پرسنل ستادی شبکه بهداشت ، حضور داشتند، زحمات چندین ساله آقای دکتر معززی مورد تکریم قرار گرفت و از ایشان به عنوان فردی مومن و مسئولیت پذیر یاد شد سپس آقای دکتر بلادیان به عنوان جانشین تعیین گردید و مراسم معارفه ایشان نیز انجام شد.
در انتهای این مراسم گزارشی از فعالیت های شبکه بهداشت دماوند که در زمان مدیریت آقای دکتر معززی ، انجام شده بود ، ارائه گردید و و هدایای یادبودی از طرف مسئولین و پرسنل به ایشان تقدیم شد.
نظر