• تاریخ انتشار : 1395/02/15 - 12:36
  • بازدید : 1251
  • تعداد بازدید : 135
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدير از همکاران بهداشت حرفه ای به مناسبت روز جهانی بهداشت حرفه ای

به مناسبت 28 آوریل مصادف با نهم اردیبهشت از پرسنل بهداشت حرفه ای ستاد و مراکز بهداشتی و درمانی تجیل شد.

به مناسبت 28 آوریل مصادف با نهم اردیبهشت از پرسنل بهداشت حرفه ای ستاد و مراکز بهداشتی و درمانی تجیل شد.

 در ابتدای این مراسم  که روز شنبه 95/2/11در دفتر مدیریت شبکه بهداشت دماوند برگزار شد دکتر آسیایی مدیر شبکه بهداشت ضمن تبریک روز بهداشت حرفه ای از زحمات همکاران در راستای صیانت از نیروی کار و ارتقا سلامت کارگران تشکر نمودند.در ادامه مهندس یونسی کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه ای گزارشی از عملکرد واحد در سال گذشته را ارئه کرده و ضمن اشاره به برنامه ها و شاخص های بهداشت حرفه ای،اهداف و اولویت های سال جاری را تشریح کردند.
در ادامه دکتر دادخدایی معاون بهداشت شبکه و سرکار خانم خاتمی نیز ضمن تجلیل از همکاران بهداشت حرفه ای این روز به ایشان تبریک گفتند.در پایان ضمن اهدای لوح تقدیر به همکاران عکسی به یادگار گرفته شد.
  • گروه خبری : اخبار بهداشتی,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 31352
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن