به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دماوند
تشکیل کمیته درون بخش پیشگیری و مقابله با التوردر شبکه بهداشت دماوند
واحد بیماریها ، جلسه ای تحت عنوان (کمیته آماده باش جهت پیشگیری و مبارزه با بیماری التور)، روز یکشنبه 16/6/93 در دفتر ریاست شبکه بهداشت دماوند برگزار نمود.
واحد بیماریها ، جلسه ای تحت عنوان (کمیته آماده باش جهت پیشگیری و مبارزه با بیماری التور)، روز یکشنبه 16/6/93 در دفتر ریاست شبکه بهداشت دماوند برگزار نمود.
این جلسه با حضور دکتر خیرخواه رییس مرکز بهداشت ، دکتر شفیعی کارشناس مسئول مبارزه با بیماریها ، کارشناس بیماریهای واگیر و کارشناس مسئولان ستادی برگزار شد. در این کمیته مقرر شد بازدیدهای واحدبهداشت محیط از اماکن توزیع و همچنین نمونه برداری و آزمایش آب منطقه و کلر سنجی آب ، با حساسیت بیشتری در راس امور قرار گیرد،همچنین با هماهنگی کلیه واحدهای بهداشتی ،اطلاع رسانی و آموزش به عموم مردم انجام گیرد.
نظر