به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دماوند
برگزاری کمیته شهرستانی کنترل جمعیت سگهای ولگرد در شبکه بهداشت دماوند
به همت واحد بیماریها ، روز دوشنبه 22/2/93 ، کمیته شهرستانی کنترل جمعیت سگهای ولگرد در دفتر ریاست شبکه بهداشت برگزار شد.
به همت واحد بیماریها ، روز دوشنبه 22/2/93 ، کمیته شهرستانی کنترل جمعیت سگهای ولگرد در دفتر ریاست شبکه بهداشت برگزار شد.
در این کمیته که باحضور دکتر خیرخواه ریاست مرکز بهداشت، دکتر شفیعی مسئول واحد بیماریها ، دکتر طهماسبی کارشناس بیماریهای واگیر برگزارشد ، نمایندگان فرمانداری ، محیط زیست ،شبکه دامپزشکی ، نیروی انتظامی و شهرداریهای مناطق تحت پوشش حضور داشتند.
در این کمیته در خصوص دستورالعمل کنترل جمعیت سگ های ولگرد منطقه ، صحبت شد و مقرر شد ، بحث زنده گیری و عقیم سازی و واکسیناسیون و رها سازی سگها ، به جای اتلاف آنها توسط گلوله ، به صورت جدی پیگیری و در جلسه بعدی کارگروه بهداشت فرمانداری مطرح گردد، تا در صورت تامین اعتبار و تجهیزات ، به صورت پایلوت در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آید.
نظر