• تاریخ انتشار : 1393/08/03 - 13:26
  • بازدید : 461
  • تعداد بازدید : 115
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دماوند

برگزاری کارگاه دوروزه سل در شبکه بهداشت و درمان دماوند

به مناسبت 23 مهرماه ، روز جهانی سل ، کارگاه دوروزه سل در تاریخ 29 و 30 مهرماه ، در سالن آموزش ستاد شبکه بهداشت دماوند برگزارشد.

 به مناسبت 23 مهرماه ، روز جهانی سل ، کارگاه دوروزه سل در تاریخ 29 و 30 مهرماه ، در سالن آموزش ستاد شبکه بهداشت دماوند برگزارشد.

در این کارگاه که 27 نفر از پزشکان ، پرستاران ، کارشناسان بیماریها و کارشناسان بهداشت محیط و آزمایشگاه حضور داشتند ، ابتدا آقای دکتر خیرخواه رییس مرکز بهداشت ، ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان ، در خصوص اهمیت بیماریابی صحبت نمودند سپس آقای دکتر بهپور متخصص بیماریهای عفونی در خصوص روشهای مختلف شناسایی و کشف بیماران و همچنین روشهای درمانی بیماری سل آموزش دادند. در ادامه خانم دکتر شفیعی کارشناس مسئول واحد بیماریها و کارشناس برنامه سل در خصوص دستورالعملها مطالبی را ارائه نمودند. هدف از برگزاری این کارگاه آموزش پرسنل بهداشتی و درمانی با نحوه صحیح بیماریابی و سیستم DOTSبود.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی
  • کد خبر : 14350
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن