به گزارش روابط عمومی
برگزاری جلسه آموزشی برای رابطین ادارات شهرستان
واحد آموزش و ارتقا سلامت ، در آستانه هفته سلامت ، مبادرت به برگزاری یک جلسه آموزشی برای رابطین ادارات شهرستان نمود.
واحد آموزش و ارتقا سلامت ، در آستانه هفته سلامت ، مبادرت به برگزاری یک جلسه آموزشی برای رابطین ادارات شهرستان نمود.
نظر