• تاریخ انتشار : 1394/06/04 - 13:19
  • بازدید : 1878
  • تعداد بازدید : 170
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی

بازدید مشترک از کمپ های ترک اعتیاد

واحد سلامت روان با هماهنگی اداره بهزیستی شهرستان یک برنامه بازدید گروهی از کمپ های ترک اعتیاد را تدارک دید. این برنامه با همکاری واحد بهداشت محیط و بیماریها، روز دوشنبه 2 شهریور ماه به اجرا درآمد.

بازدید از کمپ ترک اعتیاد

واحد سلامت روان با هماهنگی اداره بهزیستی شهرستان یک برنامه بازدید گروهی از کمپ های ترک اعتیاد  را تدارک دید. این برنامه با همکاری واحد بهداشت محیط و بیماریها، روز دوشنبه 2 شهریور ماه به اجرا درآمد.

هدف از این بازدید این بود که کلیه مشکلات و مسائل موجود در این کمپ ها مورد بررسی قرار گرفته و اصلاح گردند.

  • خانم عیدی کارشناس بهداشت محیط وضعیت بهداشتی و بهسازی این اماکن را مورد بررسی قرار داد و مواد غذایی را کنترل نموده و آموزشهای لازم را به مسئولین و مدیران کمپ ها ارائه نمود.
  • آقای عباسی کارشناس بیماریها در خصوص بیماری ایدز و هپاتیت به بیماران آموزش داد و 100 عدد بروشور آموزشی توزیع نمود.
  • خانم اصغری کارشناس بهداشت روان مسائل روانشناختی بیماران را بررسی نمود.با بیماران گفتگو نمود و در مورد بیماری، ورزش ، امکانات رفاهی و حضور پزشک در کمپ سوالاتی نمود.همچنین برنامه مشاوره گروهی ترتیب داد.

 

نکته قابل توجه این بود که افراد حاضر در کمپ اذعان داشتند که همزمان با ترک مواد ، احساس نیاز و خلائی در وجود خود می کنند و برای برطرف کردن این احساس نامطلوب ، نیاز به یک جایگزین دارند.همگی اتفاق نظر داشتند که بعد از خروج از کمپ، خانواده ، ورزش و شغل مناسب می تواند جایگزین مناسبی باشد.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 22866
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن