• تاریخ انتشار : 1394/05/06 - 08:02
  • بازدید : 1347
  • تعداد بازدید : 127
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به گزارش روابط عمومی

انجام ید سنجی از نمک طعام کارخانجات سطح منطقه دماوند توسط کارشناسان بهداشت حرفه ای

کارشناسان بهداشت حرفه ای مراکز بهداشتی در هفته آخر تیر ماه 94 از نمک طعام کارخانجات تحت پوشش خود که دارای آشپزخانه و سالن ناهارخوری می باشند ید سنجی انجام دادند

با توجه به برنامه پیشگیری از اختلالات ناشی از کمبود ید(IDD) و از آنجاییکه تعدادی از کارگران کارخانجات و صنایع در شهرستان دماوند در محل کار خود نمک طعام مصرف می کنند  کارشناسان بهداشت حرفه ای مراکز  بهداشتی در هفته آخر تیر ماه 94 از نمک طعام کارخانجات تحت پوشش خود که دارای آشپزخانه و سالن ناهارخوری می باشند ید سنجی انجام دادند.در این برنامه که به صورت طرح ضربت انجام شد یک کیت ید سنج در اختیار هر کارشناس قرار گرفت و از نمک مصرفی کارگران یدسنجی به عمل آمد.شایان ذکر است تمامی نتایج مطابق استاندارد بوده و تمامی نمونه ها دارای ید کافی بودند.

  • گروه خبری : اخبار بهداشتی,آرشیو اخبار
  • کد خبر : 21817
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن