به گزارش روابط عمومی
برگزاری کمیته تکریم و مشتری مداری
همزمان با دهه کرامت و باتوجه به نقش تکریم در رضایتمندی مراجعین ، دو نوبت کمیته تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

همزمان با دهه کرامت و باتوجه به نقش تکریم در رضایتمندی مراجعین ، دو نوبت کمیته تکریم ارباب رجوع برگزار شد.
این جلسه با حضور 20 نفر از مسئولین مراکز ، متصدیان امور عمومی و اعضای کمیته تکریم ، روز 31 مرداد، در دفتر ریاست ستاد برگزار شد.
در این جلسه در خصوص نقش مشتری مداری و تکریم در رضایتمندی مراجعین و بهبود شاخص های بهداشتی ،انواع مراجعین و نحوه برخورد مناسب با انواع تیپ های شخصیتی ، چالش های موجوددر ایجاد نارضایتی و تقدیر از پرسنلی که موجب رضایتمندی در ارائه خدمات به مشتریان می باشند، صحبت شد.
لازم به ذکر است که جلسه دوم ، باحضور معاون درمان و سرپرستاران و مسئولین واحدهای فنی و اداری بیمارستان ، روز 4 شهریور در بیمارستان سوم شعبان برگزار گردید.
نظر